|||

Thermen Holiday

logo Thermen HolidayBij Thermen Holiday kom je volledig tot rust. Geniet en ervaar een wereld vol wellness met uitgebreide sauna-, massage- en beautyfaciliteiten.
Een grote diversiteit aan projecten vult onze portfolio. Resultaten waar we blij van worden; maar belangrijker... mooi werk waar onze opdrachtgevers blij van worden.
  • Thermen Holiday advertenties 2011

    Thermen Holiday advertenties 2011

    Thermen Holiday advertenties 2011

    In de wereld van Thermen Holiday gaat de hectiek van alledag aan je voorbij en kun je genieten van een minivakantie. Deze gedachte vormde de basis voor het thema van 2011, Dagje Holiday. Het werd ook gecommuniceerd in de diverse advertenties. Door consequent gebruik van de pay-off en de beelden treed er een duidelijke herkenning op. Dit versterkt d... »lees meer

    Thermen-Holiday-advertenties-2011-1 Thermen-Holiday-advertenties-2011-2 Thermen-Holiday-advertenties-2011-3

  • Thermen Holiday fotografie 2011

    Thermen Holiday fotografie 2011

    Thermen Holiday fotografie 2011

    Ter ondersteuning van de communicatie is goed beeld materiaal van essentieel belang. Ook in 2011 hadden we de mogelijkheid eigen fotografie te gebruiken. In deze beelden is het campagne thema van dit jaar 'Dagje Holiday' duidelijk naar voren gekomen. Een prachtig ontspannen beeld in een hangmat, relaxen in het zonnetje, genieten van een massage of ... »lees meer

    Thermen-Holiday-fotografie-2011-1 Thermen-Holiday-fotografie-2011-2 Thermen-Holiday-fotografie-2011-3 Thermen-Holiday-fotografie-2011-4

  • Thermen Holiday brochure 2011

    Thermen Holiday brochure 2011

    Thermen Holiday brochure 2011

    De brochure van 2011 had als uitgangspunt Dagje Holiday. Ontspannen, verwennen en genieten, een echt dagje vakantie is wat er qua sfeer naar voren kwam. Een brochure die je doorbladerde en direct zin kreeg om er naar toe te gaan en je een heerlijk te laten verwennen. Ook dit jaar hadden we de mogelijkheid om eigen fotografie te gebruiken wat ten go... »lees meer

    Thermen-Holiday-brochure-2011-1 Thermen-Holiday-brochure-2011-2 Thermen-Holiday-brochure-2011-3

  • Thermen Holiday campagne 2011

    Thermen Holiday campagne 2011

    Thermen Holiday campagne 2011

    Dagje Holiday Dat is exact de omschrijving wat een je bij een dagje Thermen Holiday kunt verwachten. In de campagne beelden van 2011 hebben wij deze sfeer vertaald. Een ware minivakantie, een oase van rust, ontspanning en weldaad in elk seizoen. Stress en hectiek verdwijnen als sneeuw voor de zon. Tijd wordt iets om te vergeten. Stap binnen in... »lees meer

    Thermen-Holiday-campagne-2011-1 Thermen-Holiday-campagne-2011-2 Thermen-Holiday-campagne-2011-3

  • Thermen Holiday magazine 2010

    Thermen Holiday magazine 2010

    Thermen Holiday magazine 2010

    Dit magazine is uitgegeven om nieuwe investeerders te werven voor een prestige project van Thermen Holiday in Hoofddorp. Een werkelijk uniek complex in de wellness wereld, een mekka voor wellness liefhebbers voor mensen uit heel Europa met als thema 'Wellness around the world'. Bezoekers maken in het thermen landschap een ontdekkingsreis rond de we... »lees meer

    Thermen-Holiday-magazine-2010-1 Thermen-Holiday-magazine-2010-2 Thermen-Holiday-magazine-2010-3 Thermen-Holiday-magazine-2010-4

  • Thermen Holiday advertenties 2010

    Thermen Holiday advertenties 2010

    Thermen Holiday advertenties 2010

    Doormiddel van acties in advertenties in de trant van 2e persoon gratis of een goede korting verwende Thermen Holiday zijn klanten. De advertenties straalde sfeer en ontspanning uit. Dus voor iedereen een moment om van te genieten.

    Thermen-Holiday-advertenties-2010-1 Thermen-Holiday-advertenties-2010-2 Thermen-Holiday-advertenties-2010-3

  • Thermen Holiday fotografie 2010

    Thermen Holiday fotografie 2010

    Thermen Holiday fotografie 2010

    Fotografie is een belangrijk onderdeel binnen de campagnes van Thermen Holiday. Het is van groot belang dat dit eigen beelden zijn om je uitstraling te kunnen ondersteunen. Dit jaar hadden we daar de eerste mogelijkheid toe. Buiten de openings tijden, lees s'nachts, hebben wij de mooiste beelden kunnen maken die de juiste sfeer van Thermen Holiday ... »lees meer

    Thermen-Holiday-fotografie-2010-1 Thermen-Holiday-fotografie-2010-2 Thermen-Holiday-fotografie-2010-3

  • Thermen Holiday busreclame 2010

    Thermen Holiday busreclame 2010

    Thermen Holiday busreclame 2010

    Ter ondersteuning van alle communicatie werd er in 2010 gebruik gemaakt van busreclame. Rijdende reclame dus. Mensen, druk bezig met alledaagse dingen, werden op deze manier blootgesteld aan de optie om even alle drukte achter zich laten. Dus op naar Thermen Holiday voor de nodige, totale ontspanning!

    Thermen-Holiday-busreclame-2010-1 Thermen-Holiday-busreclame-2010-2 Thermen-Holiday-busreclame-2010-3

  • Thermen Holiday Commercial

    Thermen Holiday Commercial

    Thermen Holiday Commercial

    b-creative maakte voor Thermen Holiday 2 tv-commercials, een mannelijke en een vrouwelijke...

    thermen

  • Thermen Holiday mailing 2010

    Thermen Holiday mailing 2010

    Thermen Holiday mailing 2010

    Thermen Holiday had een tweede filiaal in het noorden van het land. Een plek die heel uniek was. In de mailings van dit jaar hebben wij daar veel aandacht aan besteed. In de mooie waterval, hottube en grotsauna  kwam het pure ontspannen in deze uitingen goed tot zijn recht.

    Thermen-Holiday-mailing-2010-1 Thermen-Holiday-mailing-2010-2 Thermen-Holiday-mailing-2010-3

  • Thermen Holiday campagne 2010

    Thermen Holiday campagne 2010

    Thermen Holiday campagne 2010

    Relaxen dat is de beleving die de sfeer van de uitingen van Thermen Holiday in 2010 bepaalde. Dit jaar hadden we voor het eerst de mogelijkheid eigen fotografie te gebruiken waardoor we de beelden nog beter konden laten aansluiten bij de campagne.

    Thermen-Holiday-campagne-2010-1 Thermen-Holiday-campagne-2010-2 Thermen-Holiday-campagne-2010-3

  • Thermen Holiday brochure 2009

    Thermen Holiday brochure 2009

    Thermen Holiday brochure 2009

    Gebaseerd op het thema ontspannen is de vormgeving voor de jaarbrochure van Thermen Holiday 2009 uitgewerkt. Rustige beelden, eenvoudige typografie en een heldere indeling speelde hierin een belangrijke rol.

    Thermen-Holiday-brochure-2009-1 Thermen-Holiday-brochure-2009-2 Thermen-Holiday-brochure-2009-3

  • Thermen Holiday billboard 2008

    Thermen Holiday billboard 2008

    Thermen Holiday billboard 2008

    Extreme uitingen zoals billboards zijn altijd een leuke uitdaging om te doen. Hoe komt je communicatie hierop goed tot zijn recht? Wij hebben een beeld gecreëerd wat dat heerlijke gevoel geeft waar Thermen Holiday voor staat.

    Thermen-Holiday-billboard-2008

  • Campagne 2007-2009

    Campagne 2007-2009

    Campagne 2007-2009

    'Ontspannen' was het sleutelwoord voor de uitingen van Thermen Holiday in 2007 tot 2009. Rust, harmonie, paradijselijk en weldaad. Hierdoor creëerden wij een sfeer van genieten, Out of this World...

    Thermen-Holiday-campagne-2007-1 Thermen-Holiday-campagne-2007-2 Thermen-Holiday-campagne-2007-3

  • Thermen Holiday mailing 2006

    Thermen Holiday mailing 2006

    Thermen Holiday mailing 2006

    Regelmatige terugkerende mailings van Thermen Holiday herinneren de klant eraan hoe belangrijk het is jezelf te verwennen. Als voorbeeld deze winterspecial, waarin aandacht werd besteed aan de weldaad die juist in de koudste tijd van het jaar heerlijk is. De mailings verschenen zeer frequent en bevatten diverse leuke acties. Op die manier hielden w... »lees meer

    Thermen-Holiday-mailing-2006-1 Thermen-Holiday-mailing-2006-2 Thermen-Holiday-mailing-2006-3

  • Thermen Holiday tram 2006

    Thermen Holiday tram 2006

    Thermen Holiday tram 2006

    Een zeer opvallend beeld in de Rotterdamse en Schiedamse binnenstad, de tram van Thermen Holiday. Mede door het opvallende concept met een kleine glimlach. Wij verzorgden het complete beeld inclusief de fotografische invulling. 

    Thermen-Holiday-tram-2006-1 Thermen-Holiday-tram-2006-2 Thermen-Holiday-tram-2006-3

  • Thermen Holiday brochure 2006

    Thermen Holiday brochure 2006

    Thermen Holiday brochure 2006

    Met het thema 'verwennen' als uitgangspunt is de Thermen Holiday brochure voor 2006 ontwikkeld. Hierbij is gebruik gemaakt van foto's die deze sfeer ondersteunen en de klant meevoeren. Beelden die pure verwennerij uitstralen; van het sauna-aanbod tot de diverse arrangementen, van de beautybehandelingen tot de culinaire verwennerijen.

    Thermen-Holiday-brochure-2006-1 Thermen-Holiday-brochure-2006-2 Thermen-Holiday-brochure-2006-3

  • Thermen Holiday campagne 2006

    Thermen Holiday campagne 2006

    Thermen Holiday campagne 2006

    De sfeer van Thermen Holiday in 2006 was gebaseerd op 'verwennen'. Wij creëerden hiervoor een passende stijl en bijbehorende uitingen. Het in de watten leggen, genieten, een oase van rust, ontspanning, weldaad, verwennerij, comfort en luxe.  Out of this World...

    Thermen-Holiday-campagne-2006-1 Thermen-Holiday-campagne-2006-2 Thermen-Holiday-campagne-2006-3